lørdag 26. juli 2014

Sommer, sol og varme

For ett deilig vær vi har om dagen ☀️ Jeg må innrømme at jeg ikke tåler varmen så mye som jeg gjorde i min ungdom. Blir helt slått ut. På jobb har vi ikke godt nok aircondition eller vinduer jeg kan sette opp. Regne badstue.
Ikke orker jeg å lage mat eller spise mine brødskiver, så en gresk yoghurt med musli og blåbær smaker godt.


 
Men nå har jeg ferie i 3 uker. Deilig.
 
I dag tidlig ble vi vekt av minsten - han ville ut å ta et morgenbad - hadde vært våken siden 5 sa han.
Forfriskende deilig med 24 grader i vannet før kl 07:15 Jeg er ikke en badenymfe så dette var min første dukkert i år.
 
 
En deilig kopp kaffe og frokost på terrassen i skyggen med de som var våkne har vi nå unnagjort.
 
 
Resten av dagen går med til å rydde og vaske i huset etter at 2 tenåringer har vært hjemme alene hele dagene mens foreldre har vært på jobb i flere uker. :(
Så skal ho mor nyte sin velfortjente ferie.
 
 
 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...