torsdag 6. september 2012

Fotball

 



Der kan dere se, høsten er i gang med sine hverdagsaktiviteter og jeg har ikke hatt tid til å legge ved teksten engang. Det jeg ville med dette bildet som jeg la ut her om dagen, var å fortelle dere om at det er koselig å se disse små håndtere fotballer. Mange glade fjes når de oppdager at de klarte øvelsen, en fryd å se på. Her om dagen tok jeg bilder av jenterekruttene. Bildene skal være med i en idrettskalender og jenter 6 var de siste som vi manglet. Det har vært gøy å ta bilder av alle lagene og så velge ut de beste. Så mange fine bilder av barn som har det gøy på fotballbanen skal man lete lenge etter.

Og med 3 unger som trener fotball 2 ganger i uken samt har kamper, blir det mye snakk og titting om fotball ellers i uken på meg også. Og jeg som ikke har peiling på spillet en gang da!

Men i kveld er det ikke fotball, nå står taco på menyen og godstolen står klar foran tven.

God fredagskveld
 

Tibi

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...