søndag 6. mai 2012

Noen av resultatene av helgens Fotokurs






 I helgen har jeg vært på et fotokurs i regi av Fotograf Linda Gabrielli og Fotograf Heidi Marie Gøperød. Jeg har helt grønn når det gjaldt lukkertid, bleder, ISO, hvitbalanse etc. Men etter dette grunnkurset tror jeg det meste sitter. Her har jeg også lånt en av kursdeltagene som modell.

 Disse to flinke damene hadde så tolmodighet med oss 16 damene i studioet at de fortjener en ros og annerkjennelse. Blir det satt opp et kurs til - blir jeg med, for dette var gøy og spennende.
Mer info om fotogratene finner dere på http://lindagabrielli.blogspot.com/ og http://hmgfoto.blogspot.com/

2 kommentarer:

Fotograf Linda Gabrielli sa...

Tusen takk for en flott kurshelg, og hyggelig omtale!
Flotte bilder, Tove! Veldig spennende med den fisken! Og så elsker jeg det vakre blomsterbildet, samt det svært gode portrettet av Sissel! Du er god!
Gleder megt til neste kurs!

tibi sa...

Tusen takk Linda. Jeg syns det er morsomt å ta bilder og med en så flott lærer som har lært meg noen triks - ja da kan jo ikke bildene bli dårlige. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...