lørdag 28. januar 2012

Fikk servert en tre-retters av min datter

Jeg lurer på om min yngste datter kommer til å bli en kokk en dag. I går da vi var i butikken for å kjøpe inn til vår ukentlige fredags taco, kom hun plutselig bort til meg og ønsket seg reker. Jeg reagerte ikke så veldig for hun elsker reker, men da hun kom med krabbe, da lurte jeg veldig.

Hun hadde lyst til å lage noe godt til kvelden og fikk frie tøyler av meg.
Dette er det vi ble servert.



Forretten bestod av krabbeklør på en seng av reker med en liten loffeskive til.













Hovedretten bestod av entrecotè servert med soppstuing og rotstappe dandert med bernaise.













Til dessert fikk vi sjokolademouse. Den var ferdigkjøpt, men hva gjør vel det.  For en hærlig middag!



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...