søndag 26. august 2012

Høgenhall`s store happening!

Fetter og Kusine-treff med barn.
Helt siden jeg var liten jente var jeg mye sammen med min kusine og fetter på mammas side. Vi var på turer på Vestlandet, ski- eller badeturer. Men siden vi alle nå er blitt voksne og har egne barn, der det lenge mellom hver gang vi møtes. Og da kom spørsmålet opp "Hvorfor ikke arrangere ett fetter og kusine-treff med barn, samt tanter og onkler?"
Kjempeidè
 
Det første som vi gjorde da alle omsider var samlet var lek og morro. Mine to døttre hadde organisert forskjellige konkurranser ute på plenen. Vi fikk alle ett nr som igjen var delt inn i 6 lag.
 Deretter konkurrerte vi i fotballkamp, tennis, stafett og bocca.
 

 
Inne hadde jeg dekket opp til mat. Her ble det grillet pølser og hamburgere med tilbehør til 23 personer samt kaffe og kaker.
Før vi sendte noen barn til hjem til div. barnevakter hadde vi en familie quiz.
 

 
Resten av festen ble forbeholdt de voksne ut i de sene timer.
Dette ble en suksess og vi holdt på i over 14 timer før de siste dro hjem.
Det er klart at dette skal gjentas.
 


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...