søndag 7. oktober 2012

Søndagstur i Bøkeskogen









I det fine søndagsværet tok jeg familien min til Bøkeskogen i Larvik for en tur. Jeg hadde vært der for mange år siden, og husket at det var mange fine trær der. Så i dag hadde jeg håpet på at det var mer høstfarger på og under trærna, men vi var nok litt tidlig ute. Dermed ble ideen min om kanskje å få til ett julekort i vasken. Ikke er det lett å få 3 viltre unger til å sitte pent sammen heller, he he. De er noen apekatter og liker å ha det gøy sammen. Noe faren og jeg noen ganger bare rister på hue av eller konsentrerer oss om andre ting. Nå skal sant sies at det ikke er lett å tilfredsstille alle alderstrinn heller, for fjortisen vår ville heller være hjemme med bloggen sin og humøret var ikke på topp da det ikke var dekning i skogen. Alt i alt så tror jeg vi hadde det fin i skogen i dag. Minsten sovnet så fort vi kom i bilen.
 
Hva har du gjort i dag?
Tibi


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...