lørdag 4. oktober 2014

Hardanger

Vel fremme i Hardanger ble vi møtt av tante, onkel og hunden Amalie som viste oss vei hvor vi kunne parkere. Jeg viste at stedet var bratt, men kunne ikke huske at det ikke var parkeringsplass hos tante. Deretter var det å pakke ut av bilen og ta den tunge veien ned den bratte bakken med all bagasjen vår. Dette grudde jeg meg til. :( Jeg som har så vondt i ryggen. Men ut av busken kommer onkel på en ATV med plass til all bagasjen vår.

Tante hadde disket opp med god skinke og pastasalat. Å som det smakte. Her skulle vi være i noen dager og lade batterier.

Tante og jeg gikk en tur til Kinsarvik for å handle litt mat og prate litt dagen etter. En god lang tur i rask tempo. Inne i Kinsarvik etter matinnkjøpet stoppet vi på det lokale bakeriet og tok en kaffe med bolle i sola. Deilig. Litt lokalomvisning og historie ble meg fortalt av tante og flere av hennes kjente vi møtte.




 
For en utsikt!
En dag ble det fisketur.
 




 
Og resultatet - 2 fisker. Begge fisket av den mellomste jenta. En stolt jente.
 
Jeg viser flere bilder en annen dag.
 
God lørdag til dere alle sammen.
 
Tibi
 
 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...